CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 24, 2011

entry curik2 taip masa rehearsal

Assalamualaikum

ok ini entry sementara menunggu rehearsal dinner MAndeta start.
firstly sorry gila kat semua sbb aku rasa blog ni mcm dianak-tirikan seketika.
haishh.. blog awk xmerajuk dgn saya kan? *sambil usap2 screen laptop
oklah.aku nk cepat. so terima seadanya entry aku yg tak seberapa ni ye.
aku masih teruja dengan super show 3. super show 3 tu ape adik2?
super show 3 tu konsert super junior ye syg2 sekalian.
ye aku pegi.hahaha. later aku akn update review konsert suju tu okep!
peminat2 suju sila bersabar esp yg tak dapat pegi tu. :(
selain teruja dgn konsert suju, sepanjang 2 minggu ini aku bz dgn preparation MAndeta '11 yg akan berlangsung sabtu ni dekat Hotel Istana Kuda Emas. ngeh3.
dengan report biochemistry yang saban hari dok menggaru kepala memikir mcm mana nk menyiapkannya, selain assignment lain yang dtg cmm ribut. nak bernafas pun tak sempat.
fuhh! busy dehhh!
tp sempat lagilah aku dok teruja melayan video2 fancam super show ari tu. muahaha..
ape jenis busy mcm tu ye?
oklah. dh kene rehearsal. tata. <3



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...