CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 17, 2011

Seth Tan yang tidak Setan

Assalamualaikum..
Nampak gayanya cuti yang berabad lamanya ini *ok over*  tidak menjadi pemangkin utk aku selalu blogging.
oh maaf. aku sendiri tak tahu kenapa aku begitu malas.
mungkin aku lebih suka menternak lemak dan menonton onetvasia sepanjang masa.
oh kemon! cerita korea in HD kot! 
oh tapi bukan tu yg aku nak cerita.

Lately ni rakyat Malaysia tgh demam Nora Elena. atau yg lebih tepat lagi demam Setan (read; Seth Tan). 
Semua perempuan asyik memgumam "oh sweetnye mamat ni" "bestnya dapat husband cenggitu" dan mcm2 lagilah ayat klise bila perempuan tgh gila bayang dgn watak lelaki charming mcm tu. 
Ye. semua perempuan mengimpikan lelaki yg baik, manis, romantik, protective, setia *even ada PA yg hot* ,kacak,kaya dan bukan perogol yg pasti. hahaha. sorry seth. harap tak terasa. :p
Sedangkan isteri Aaron Aziz pun selalu tweet dan melafazkan betapa dia teruja dengan Seth Tan tu padahal hakikatnya Seth Tan tu husband dia in reality. 
mungkin Aaron Aziz  tak seromantik Seth tan kot? bwahahahha *evil laugh*
Tapi korang pun tahu kalau dlm 100 lelaki kat Mesia ni, mungkin seorang je kot yg memenuhi kriteria tersebut. Ataupun mmg tak ada langsung.
Yang pasti lelaki seperti Seth Tan sukar ditemui. setan mmg banyak la.especially dlm toilet. 

Ada tak husband yg sanggup dukung wife masuk bilik
 kalau wife dia  tertidur kat sofa? :p (google image)


Suatu hari ,aku sedang melayari internet dan seperti biasa facebook adalah satu perkara 'wajib' walaupun skrg aku lebih selesa ber'twitter'. 
Dan disebabkan aku telah meng'like' fanpage Nora Elena, aku terbaca 1 post yang membuatkan aku terkesima seketika.



"2,3 hari ni wife i nampak bahagia dan happy maybe i ikot perwatakan seth menjaga elena dgn baek..!!!papehal pon thanx Nora Elena (slot Akasia TV3) sebab mengajar i menjadi suami misali..!!!INSYAALLAH 9 BULAN LG KAMI AKAN MENDAPAT CAHAYA MATA"

and aku macam 'like seriously?????' *tak percaya sampai baca post tu 10 kali*
serius. aku tak pernah lagi jumpa lelaki yg betul-betul megambil pengajaran seperti ini apabila menonton drama.
kira beruntung gilalah isteri lelaki tu kan dapat suami yang mudah berubah menjadi lebih romantik dengan hanya menonton Nora Elena.haha.


Tiba-tiba muncul satu persoalan; adakah semua lelaki yang menonton Nora Elena tiba-tiba berubah menjadi romantik?







notakaki: aku suka semua ost Nora Elena. sungguh enak didengar. dan baru tahu Inspektor Amir ada cipta 2 lagu untuk ost Nora Elena.

2 comments:

al_hakim said...

hurm...ade..sy romantik..=P

SyaQila OsMaN said...

ececeyhhhhhh. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...