CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 7, 2011

April- Bulan stress

Assalamualaikum..

Ini entry laju-laju sebab aku hanya ada 2 minit je! 
ok start!


Masuk je bulan April, aku akan jadi cmm zombie kampung mertang.
Tiada istilah tengok movie santai2, or qadak tidur berjam2.

kenapa bulan april ialah bulan stress:

1) Ada presentation TITAS petang ni. 
2) Presentation English esok
3) Presentation Biochemistry hari Selasa minggu depan.
4) Test/ Conass Biochemistry hari Rabu. (banyak lagi tak baca! oh tuhan)
5) Test/ Conass Parasitology 18/4
6) My final exam on 25/4-9/5( dan study week hanya seminggu jer! mampos~)

conclusionnya,
Aku stress setiap masa. terima kasih- google image






















jadi paham-pahamlah jika kau seorang mahasiswa/mahasiswi Uiversiti Malaya, dan kau terserempak dengan aku sedang gelak macam tak betul dan bernyanyi-nyanyi sambil aku tengah buat kerja, itu bermakna aku STRESS! bukankah aku pernah bagitau dalam post 30 fakta yang korang mungkin tak tahu pasal aku?
sila rujuk no yang ke-13. Ya Alllah, berikanlah aku kekuatan dan ketabahan. Amin~
dan anda2 yang sedang membaca post ini, tolong doakan budak perempuan ini ye? (20 tahun pun budak lg kan?ahaks)
wish me luck kawan-kawan yang comel2 belaka. weee~

ok 2 minit tamat. masa rehat belajar biochemistry tamat!
Salam~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...