CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 30, 2011

#RoyalWedding- Kate Middleton rampas Prince William dari aku. sob3

Assalamualaikum..

Surat untuk Prince William-


Kehadapan kekanda Prince William yang jauh di Kota London.
Semalam kekanda sudah selamat berkahwin dengan Kate yang err cantik sikitlah dari adinda.
Mentang-mentanglah adinda tidak setinggi macam dia. Body tak macam model, kekanda sanggup pilih dia menjadi permaisuri hati kekanda. T_T
Namun apakan daya adinda. cinta tak semestinya memiliki.
Akan adinda kunci segala kenangan kita bersama didalam hati adinda buat selamanya.
Masih terngiang-ngiang lagi gelak ketawa kekanda semasa kita bermain di Taman Tema Disneyland Hong Kong dahulu. Kekandalah lelaki yang paling hyper masa tu kalah budak-budak kecik 5 tahun.
Ada ke patut kekanda ajak adinda bermain kuda pusing-pusing tu? tak macho langsung!
Kekanda kata kekanda dah bosan dengan kehidupan di istana. asyik kena control je. hahaha.
Rasanya tidak perlulah adinda ceritakan kenangan manis kita bersama. semuanya sudah menjadi sejarah.
Sekarang kekanda sudah ada isteri. adinda tidak mahu penjadi perampas. (baikkan adinda?)
Semoga kalian bahagia sehingga akhir hayat. uhuk3...
Maafkan adinda kerana tidak hadir ke majlis itu semalam.
Adinda tidak sanggup melihat kekanda menjadi milik orang. sob3.
Selamat tinggal kekanda!

salam sayang,






Motip aku tulis surat kat Prince William? tak ada motif. HAHAHAHA
Semalam Prince William dah selamat kawen dengan Kate.
Pergh epic gila ah wedding diorang.
memang epiclah kan. anak raja kawen oiii..

Aku sangat suka wedding dress si Kate tu. very sweet,simple tapi elegant!
dan yang paling penting, SOPAN! aku bajet dia nak pakai dress ala-ala berkemban gi bilik air tu.
heheheh.


Cantik gilaaaa kate!Baju dia sopan lagi dari artis2 kita.
oppssiee!- celebuzz image

Semalam konon-konon aku tak mahu tengoklah royal wedding tu online.
at last aku gi bukak jugak.huahuahua. tapi time aku bukak tu Kate dah sampai kt Altar tu.
orang kata awal-awal tu bosan. asyik dok tunjuk ketibaan kerabat diraja je.
nasib baik aku tak tgk kan.
oh am jayyy! Prince William sweet gila dow dgn Kate.
memang nampak dia truly in love dgn kate.
The moment their eyes met, diorang tenung masing-masing sambil senyum sampai telinga.
seolah-olah macam " after all the obstacles, finally we got together my love."
Tapi dalam sweet-sweet tu klaka jugak.
boleh pulak time nak sarung cincin tu KETAT! haha.
beriya sang Putera tu sarungkan cincin tu kasi masuk.
nasib baik masuk. haha. and cincin dia simple gila dow!
mcm cincin belah rotan jek.

Ok sekarang saya  mempersembahkan!!!!
*drums roll


The sweet royal couple!
Alahai. can someone pass him a HAT?
muda-muda dah botak. pergi yun nam hair care ye bang!







Aku rasa Kate lagi gorgeous dari adik dia Pippa. 



Prince Harry flirt dgn adik Kate, Pippa. *geleng kepala



sompek lai ekau sembang yo? Prince Harry jln kengkang weyh!
serius lawak. BWAHAHA


Aku nak jugaklah pakai carriage kawen nanti. hik3 * beranganlah kau berangan!




First Kiss after sah jadi husband and wife.
Kiss kat balcony bersaksikan rakyat jelata. bukankah sweet?


Nak lagi? 
hamboiii. banyak hensem?
google sendiri ye kawan-kawan.
banyak lagi wedding photo diorang ni.
Kang kalau aku post semua kang jadi blog Royal Wedding plak blog aku ni kan. haha.


So last but not least, 


CONGRATULATION
ROYAL HIGNESSES PRINCE WILLIAM, DUKE OF CAMBRIDGE AND CHATHERINE, DUCHESS OF CAMBRIDGE!!






Kate: ok bye korangg!
Prince William: Bye2!Syaqila Osman, pergi study!









2 comments:

shazrin said...

xtaw nak comment pe.. ko ke yg edit sendiri gamba2 tu. aahhaha, kelakar r.. heh

SyaQila OsMaN said...

ahaha.. haah aku yg edit. xbrani ah curi wey kang plagarism plak. xde keje an? haha. tension bce biochem dow. jd gila sket. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...