CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 17, 2011

Najwa Latif bakal menyinar

Assalamualaikum..

baru balik melantak kat cafe.
first time aku makan nasi goreng ayam masak halia.
aku pun tak tahu apesal aku order menda tu padahal aku benci gila halia! 
confused2!

ok berbalik kepada tajuk entry.
2 malam lepas aku baca blog Cik Epal yang famous itu dan terbaca satu post pasal Najwa Latif.
mula-mula aku macam " sape pulak si Najwa Latif ni?penyanyi ke?tak pernah dengar pon.."
aku pelik.
aku pun meneruskan pembacaan aku dan akhirnya aku dapat tahu dia ni suka buat cover lagu-lagu famous dekat You-tube.
She's not an official singer laa..
budak je lagi. baru 16 tahun.
tapi serius suara budak ni sodap!
aku terpegun bukan sebab suara dia je tapi sebab dia sangat pandai main gitar.
Dia kata dia pandai main 3 instrument iaitu piano,gitar dan drum.
 tapi gitar yang paling dia suka.



Aaaaa.. nilah Najwa Latif. curi dari FB dia.haha.
 cute je kan? :)

budak yang talented ini juga telah mencipta lagu sendiri iaitu CARTA HATI.
not bad.. sedap didengar. the melody is catchy.

dia ni kalau diberi peluang boleh pergi jauh.
mana tahu dia akan jadi the next Yuna?
actually aku pun baru je tahu akan kewujudan Najwa Latif ni.
so kalau nak cerita lebih lanjut pasal budak ni dari A-Z impossible la kan.
so kalau korang nak tahu lebih lanjut pasal dia meh aku provide link-link yang sesuai.

Blog Najwa Latif
melalui pemerhatian aku lepas skodeng blog dia Najwa ni very humble and polite.
dia skodeng blog aku balik plak tu.hahaha.. 

Youtube Channel
dalam banyak-banyak cover yang dia buat aku paling suka 'just the way you are'
cool~ 
cuma some part aku rasa boleh diperbaiki lagi sebab nampak cam  terjerit sikit. :))



ok cukuplah kot aku bercerita pasal Najwa Latif.
macam banyak plak aku tahu pasal dia kan.huahuahua

To Najwa, akak harap awak berjaya capai cita-cita awak. * perghh..terasa diri ini tua membahasakan diri kakak*
yang penting, pelajaran jangan diabaikan.
Be successful in both singing and education.
ohh yaa.. thanx for viewing my blog Najwa.
nanti dah famous jangan lupa I naaa.waaah! xleyh blah kau!
hahahaha


Love alwayz,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...