CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 24, 2011

Selamat tinggal 19 tahun!

Assalamualaikum..







hey guyss! Today  I'm  officially 20 years old.
omjayyyy.. tuanya aku!
namun apakan daya terpaksa ku terima hakikat ini.
aku dah bukan belasan tahun lagi.
uwaaaa~ *amik tisu lap air mata

Ok mari masuk mood melankolik.
hahaha.

Alhamdulillah~ 
Aku masih diberi peluang untuk bernafas di muka bumi Allah yang indah ini.
Aku rasa bersyukur sangat sebab masih ada orang-orang disekeliling yang ingat birthday aku even sangat jauh dimata.

Thanx to Sabila aka beruang(:p)sebab sudi call aku tgh2 malam buta even bz dgn IB studies.
tak pernah sekali dia lupa wish aku tru phone call even dah 3 years we have been apart.
dulu kat skolah ad la buat prank semua.
skrg dh jauh call je la yg mampu.
thanx gak kat Suriana yg selalu jd 1st wisher.hik3.
even true sms aku still terharu sebab actually wish true sms means yg korang memang ingat birthday org tu.
kalau tru FB ni korang paham2 jela kan.. notification can tell u everything.hahahaha
but still aku sangat  appreciate wish2 korang true FB tau.seriously thanx  a million kepada yg sudi wish.
even tak kenal sgt tp ada jugak yg wish. terharu cheq!
to my dear ex-roomate yg sgt disayangi juge,aku nk ckp tenkiu!
jgn upset sebab tak dapat celebrate birthday aku. I know your heart.hehehe.
to my coursemate juga sangat2 tenkiu sebab nyanyi rmai2 time kelas Dr.Suresh.
Dr.Suresh pun very cool je td. ;)
and to semua semua laaahhh macih! korang memang best.

harapan aku dah jadi tua setahun ni ialah supaya jadi lebih matang.
and aku harap dalam umur 20tahun aku akan capai banyak kejayaan dari segala bidang.
nak pandai masak so boleh kawin!hahaha..gatal.

oklah meh kita masuk mood hepi2 meal lak ye.
untuk meraikan birthday aku, my dear pregnant sister and her husband together with makngah n paksu went to Seoul Garden!
favourite place aku tau!
aku selalu pergi dgn kawan-kawan kat situ and itulah first time pegi dengan family.

kitorang pegi sabtu lepas, 22/1.(sebab semua busy macam PM)
kire happy advance birthday la kan.
hahahaha.
hmm malas dah nak tulis. tgk gambar jelah!

nyum2! chicken bulgogi!


pregnant lady yang suka makan. :p

samakah muka kami?? 

nak makanlah.please la no picture.haha.gedikks!

konon nak buat love shape tapi macam layu jek?ishh failed!

mak ngah yang cun!. macihh blanje kite makan!heheh

Present from Pak Su. Body shop perfumes. tenkiu!

semua pun nak ambik gambar dgn present aku mlm tu.haha

dapat gak aku ambik gambar sorang-sorang degan hadiahku.haha

My botak but handsome Pak Su baru nak makan sebab dia datang lambat!
 and abang Zam sudah kekenyangan.




oklah..rasanya macam dah banyak sangat membebel kan.
hahaha.
rasa pelik lah dah jadi TY bukan TEEN lagi.
ahh..persetankan semua itu.
umur bukan ukuran.
yang penting hati bebb.
hatiku berjiwa muda.
LOL
ok tata!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...