CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 27, 2011

cuti itu sangat seronok kerana...

Assalamualaikum.

hey guyss! 
omjayyyy~ lama sungguh beta tidak update blog.
almaklumlah jadual I sungguh padat.
orang fofular memang always busy kan kan? ok.g ambik baldi muntah dalam tu skrg!

sorry hari ni otak aku ting tong sket.
aku sangat sangat tidak sabar untuk pulang berCNY. macam aku plak yg raya kan.
terutamanya cuti 9 hari.
oh yeahhh.. aku sukaaaaa gilaaaaaa cuti!
kenapa cuti itu sungguh seronok?

# Boleh makan FREE!
 ada benda yang lebih seronok dari dapat sesuatu dengan free? duit juga tidak lagi mengalir seperti air paip yang dibuka penuh kerana terliur dengan segala jenis makanan di cafe. nampak orang makan nasi goreng paprik, pegi order jugak.lepas tu lalu plak orang bawak tomyam yang masih berasap.nak nak yang tukang bawak tu mamat hensem. terus lbatalkan hasrat menghabiskan nasi goreng tadi dan order tomyam pulak. perghh..habis madu sepah dibuang kau!

# dapat menonton siaran astro dengan penuh bahagia seperti bayi yang baru megenal TV.
Inilah rutin aku setiap hari dekat rumah. kalau boleh semua rancangan aku nak tengok kan.
esp sejak dah ade astro One HD yang channel khas korea tu. perghh masyuk bebeyh!
dan sudah tentu sungguh bahagia marathon english movies dekat HBO, starmovies dan cinemax.
tapi malangnya setiap kali aku balik kerumah, mesti cerita yang tak best je ditayangkan.
aku sungguh kecewa. oleh sebab itu, kadang-kadang satu hari tu aku hanya stick dengan ONE hd. layan korea la best. :p

#tidak perlu lagi pura-pura pekak dengan announcements yang selalu berkumandang dekat kolej.
fuhhh! tau tak perasaan lega itu apa? sangatlah lega binti senang hati bila tak payah dah nak dengar announcement yang dok memanjang diulang kat kolej. Aku paham konsep announcement. nak sebarkan kepada rakyat jelata tentang sesuatu event dan lain-lain. tapi tidakkah sungguh annoying bila 1 announcement tu dok diulang berkali-kali dalam 10 minit? menggangu ketenteraman sungguh.  lagi lagi bila esok ada test biochemistry ke physiology ke anatomy ke.  rasa seperti mahu mengetuk kepala ke atas meja sebab setiap kali hafal terinterupt dengan anouncement yang tak sudah.heheh. tapi salah aku jugak. sape suruh tak turun kan? tak sedarke dorang dok seru nama kau je suruh turun. bwahahaha

#internet connection yang sungguh licin.
antara pembakar semangat aku setiap kali balik rumah. kalau di kolej, anda terpaksa berkongsi dengan beribu-ribu manusia yang jadi penghuni UM untuk melayari internet. memang kadang-kadang tu lembap macam siput sedut la kan. lagi-lagi bagi sesiapa yang suka tengok youtube tu.  rasa nak baling pasu je kat screen laptop tu kan bila dah dua jam tak sampai separuh dia buffering.
tapi dirumah? hanya kau je yang guna. tak payah share dengan sapa-sapa. tiada lagi buffering yang lama.

#bermain dengan kucing tersayang.
 ini sangat seronok.  sebab aku tak ada adik kecik aku akan main dengan kucing aku yang sangat handsome iaitu Boboy. Kadang-kadang aku surf internet pun dia dok menyibuk nak duduk depan laptop sama. dia memang suka laptop. tapi tak tahan bila tiba-tiba dia lompat atas keyboard dan sewenang-wenangnya duduk bersantai kat situ. perghh. sentap mak nak!


oh sungguh tidak sabar untuk pulang.
kenapa aku mesti ada english class esok?
kacau dahan je laaa.
ingat nak ponteng tapi ishh I budak baiklah.
I tak main ponteng-ponteng ni. :p

alaahh.. bukan best pun balik awal-awal.
nanti mesti bosan takde kawan. ayat sedapkan hati
oklah..
saya nak sambung belajar.
masih ada kelas pukul 2 nanti sampai pukul 7 malam.
adios!

2 comments:

Anonymous said...

Today, I went to the beach front with my children. I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She put the shell to her ear and screamed.
There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
She never wants to go back! LoL I know this is totally
off topic but I had to tell someone!

Here is my homepage ... external link

Anonymous said...

It's a pity you don't have a donate button! I'd definitely donate to this excellent blog! I guess for now i'll settle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google
account. I look forward to brand new updates and will talk about this blog with my Facebook group.
Talk soon!

Also visit my blog - Highly recommended Website

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...