CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 3, 2010

Jumaat yang style part 1

ok.u may leave now...
teka teki: apakah maknanya pernyataan di atas ??
sape2 boleh teka aku belanje domino pizza! 

jawapan: maknanya exam dah abisssss!
yeahh..saudara/saudari yang jawab tu boleh la claim coupon domino yang berlambak dekat saya.hahaha.eh kasi coupun tu kire belanje la kan?sebab ade potongan harge?heeeee~

hari Jumaat( hari ni laaa) bersamaan 3 December 2010 maka tamatlah peperiksaan semester 1. 
Aku dah abes exam!!!
horayyyyyyy~*sambil lompat smpai syiling*
kali ni boleh tepuk tangan banyak2 ok!
aku rasa macam nak terbang kat awan2 biru tu sekarang jugak.haha.

eh apsal ade part 1 di tajuk entry ini ye?? 
sebab aku jealous harry potter buat movie 2 part..Aku rase mcam nak lawan die.hahaha.
ok sudah merepek. sila maafkan penulis sebab dia happy sangat exam dah abis.
ok serius balik. *sambil merenung tajam ke lappy*
sebenarnya ada lagi part2 yang akan menyusul selepas ini disebabkan cik lady bug nak pegi keluar berjalan2 mengambil angin sepoi sepoi bahasa di Times Square setengah jam dari sekarang.
Oleh itu cik lady bug sedang mengejar masa.
Jadi sampai disini sahaja post untuk hari ini. 
kita berjumpa lagi di lain hari dan waktu yang lain juga.
kahkahkah~
macam xperlu kot post sekarang.tapi blog aku suker hati akuu lah ye dak??





tak payah mengigil dah kalau soalan luar alam di tanya
dan tak payah lagi menunduk bisu (ke tidur?) bila x reti jawab physiology.
notakaki: so far aku xpernah buat lagi la macam yang dalam gambar nombor 2 tu.hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...