CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 13, 2010

Kena tagged pulak!

Aku kena tagged  dengan  Muhaimin si-kawan-lama..
tak pasal-pasal dapat homework time2 cuti ni.
and thanx la sebab kau consider aku best.
bwahahah~
ok.meh nak jawab intebiu nie..


1-Adakah anda rasa anda HOT?
saya memang hot and spicy okeyhh!


2-update wallpaper anda gune sekarang






3-cerita pasal gambar tu

ok seperti yang anda lihat ade nombor dua, kosong,satu dan kosong.
dan dihiasi oleh bunga-bungaan dan sedikit awan-awan biru.
ohh dan juga ade spesies rama-rama yang aku nampak mcm siput dari jauh.
ngeh3. actually ni theme 2010 aku cilok dari mane ntah.
nmpak cun+menarik aku pun guna.
b4 nie guna wallpaper kimbum(nk gak gitau an.haha)
tp sebab aku nak mengelakkan dup dap dup dap everytime bukak lappy, aku tukar. ;D

4-kali terakhir makan pizza

3 minggu lepas.. domino's pizza yang mama belanja.
prawn sensation meal. perghhh~


5-lagu terakhir yang anda dengar

hmmm..lagu just the way you are-bruno mars.
dengar kt blog manusia yang tagged aku ni.haha


7-selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama ape

Adik, Syaq(pronounce as Shark), Qila, and of course Syaqila la kan.

8-tag 5 orang

adeyh. ini yang aku blur jap. ok aku nak tag


haa.padan muka korang.hehe

9-siape orang no 1 dengan anda

My skewlmate dekat SSP Cyberjaya

10-katakan sesuatu pada orang no 5

weyh,rindu nk tengok cite korea dengan kau.haha


11-no 3 ada hubungan dengan sapa

dengan pakwe die yang aku xkenal.haha



12-bagaimana dengan no 2

dia pun skewlmate aku. skrg dia kat India.bakal doc!



13-kata-kata cinta kepada orang no 4

omaigodd. hahaha


14-fakta tentang orang yang aku tag

kebanyakannye skewlmate aku.
dan ada yang aku kenal dekat UM.





ok done! so kepada sape2 yg kena tagged pandai2 la korang ye.
nak biar ke nk jawab ke suke atila kan.hahaha
owh ye kat orang yg tagged aku ni, aku pun nak cakap ,
"kau lagila lame xdengar berite! :p"


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...