CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 30, 2010

Suzuki cup dan Khairul Fahmi

Mula-mula aku nak cakap congrats lapanpuluhlapan ribu kali kat Malaysian Football team!
Suzuki Cup is now in our hand yawww!
Malam ni je name mamat ni jadi famous giler!!
Aku rasa lepas ni kalau dia lepak kedai mamak pun orang beratur mintak autograf.

kacang je jd goal keeper ni!

sepanjang aku hidup sembilan belas tahun ni tak pernah lagi aku tgk goal keeper Malaysia hebat cmni.(ade kot yg hebat aku je x perasan.hehs)
Dari masa n9 vs kelantan hari tu aku ngn family dah dok usha mamat ni.
macam dah bley agak mamat ni sure boleh naik punya.
cool-tenang-tangkas-cekap.
patutlah susah N9 nak melepasi gawang kelantan.

"perghhh.. Terer dowh mamat ni tangkap bola!"

" handome gak dia ni.sape name?"

" kenapalah dia x main untuk N9?"

"laaa..baru 21 tahun mamat ni?? perghh.hebat!"

dan dari situlah aku kenal dengan mamat yang orang panggil dia Apex ni. hamboi ayat mcm kau kenal dia personally plak kan.
masa tu mcm tak famous lagilah.
tiba-tiba je lately name mamat ni jadi sebutan.
semua gara-gara Suzuki Cup!
Bersusah payah dia dok tempis bola dari masuk gawang kita.
sampai terbaring-baring macam superman jatuh dari langit.
hilang kehenseman gara-gara nak selamatkan bola punya pasal.
hahaha. 



dan mamat ni berjaya mengfamouskan dirinya di Twitter sehingga ramai orang kt overseas  tanya "who is Khairul Fahmi?"\
Ni semua sebab dia jd trending topic kat Twitter.
Semua orang sibuk bercakap pasal mamat ni.
Awek-awek pun aku rasa dah macm angau dgn mamat ni.
Muda-hebat-good looking! sape tak cair babe?


banyak  dah giler kat mamat chinese look ni.













Bukan takat awek-awek Malaysia je hokayy.. Awek-awek Indon pun dok penasaran seyhh..











haa..ni sebahagian je tau.dan hasilnya?












Khairul Fahmi trends worldwide bebeyh!
perghh hebat la kau Fahmi! kau sudah digilai seluruh dunia!
ahaha..over kau!
tapi sorry la kat awek-awek di luar sana.
Khairul Fahmi is taken!
aku harap korang tak pergi telan dynamo ke hape.
walaupun aku baru je plan nk ngorat dia,aku redha.
hahaha~

semalam usha blog awek dia.
Awek dia cun gak laa.
jenis yang macam always sokong si Apex ni.
memahami gituu.
kenal dgn Apex ni pun before dia famous.
oklaaa..aik?apsal macam berbaur jeles ni?haha

awek dia! Gigit jarilah korang!haha. (credit to her blog)


























Rio Ferdinand tgk kot game tadi. Dia siap cakap Congrats kat Malaysia.
Manalah tau kot kot dia pergi bgtau Ferguson soh amik si Apex ni main tok Man U.
kan kan?hahaha.



notakaki: tadi cm usha gak Irfan player Indon tu. lek lek nampak byk tatoo kat tangan.aiseyy.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...